Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2008 14:26 - Аз съм 10 клас
Автор: adella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1115 Коментари: 0 Гласове:
0



... Не толкова факт, колкото истина, която отбягвам да изричам, защото си ме плаши. 

А какво всъщност се промени за един месец? 
Захладня.
Все по-чест(н)о се сблъсквам с човек, когото съм подложила на експеримент "ако наистина държиш на някого, ще го оставиш да си тръгне" двупосочно.
Гледах "Черна комедия".
Открих чара на "белот на тъмно в парка", като да играеш с трима късогледи също допринася по някакъв начин.
Започнах да думкам на барабани и се привързах нечовешки към палките си.
Карах кънки на ледена пързалка след около 5 годишно отлагане.
Постоянно нещо се случва.

Като се замисля, темпото не само, че е динамично, ама и ми допада. Придава илюзията за душевен флегматизъм. Което напълно  ме устройва. Три години до следващата коренна промяна. Една до следващата ми имунизация (последната беше в пети клас ?!?!!). Направо да не повярваш, че още нищо не си видял от живота. След толкова много. 
Има да работя, да карам кола, да намразя мъжете, да бъде студентка, да си мисля, че знам всичко,  да преживея трагедия, да направя най-големите си грешки, да ги осъзная, да не ги повтарям, да заобичам мъжете, да тъна в самосъжаление, да се преоткрия, няколко пъти, да разбера какво искам, да се опитам да го постигна, да го постигна, да бъда щастлива, да видя света, да проумея, че всъщност нещата, които наистина имат смисъл, са малко, да намеря своята опора, да намеря своята не напълно, а достатъчно перфектна половинка, да се убедя многократно, че всичко е относително и че нищо не е вечно, но пък и да се стремя да оставя някаква следа, ако не в историята, то поне в сърцата на тези, които позволят... ... ... Просто... да вървя по собствения си път и сама да решавам как  да правя завоите, сама да избирам къде отивам и сама да усетя кога ще спра.

Е, дали пък да не намаля темпото?
Още нищо не съм видяла.




Тагове:   клас,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123365
Постинги: 19
Коментари: 98
Гласове: 227
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031